Marts 2019 - Marts 2020 18.03.2019  -  22.03.2020
Vejledning

Forældre/barn (FOB)

Det er et hold, hvor vi tumler med de små. Vi kommer til at arbejde med de motoriske færdigheder, og udvikle på dem. Vi skal synge sange - bruge redskaber og ikke mindst, have en masse sjov med vores børn.

Bemærk det er barnets navn og fødselsdato som skal stå på indmeldelsen.

Tilmeld/Læs mere - (1)

Turbobanditter 0.-3. kl (Tur)
Turbobanditterne er et hold, hvor børnene lærer spring og rytme fra begyndelsen. Vi leger, får sved på panden og har det sjovt. Derudover fokuserer vi på det enkelte barns udvikling, og sørger for at udfordre på et passende niveau. Da vi er et opvisningshold, øver vi også små rytmesekvenser, så vi i slutningen af sæsonen kan vise, hvor gode vi er blevet.

Juniormix 4. kl. + (Jun)
 Holdet for de ældste børn hvor både spring og rytme vil være implementeret.
Tilmeld/Læs mere - (1)

Torsdagsmotion seniorer M/K (TOR)
  • Holdet henvender sig til den modne gymnast - både damer og herrer.
  • Træningen tager sigte på at styrke og bevare alle vore bevægelses funktioner -  hele vejen rundt:
  • Bevægelighed - Balance - Koordination - Styrke - Rytmesans - Åndedræt - Socialt samvær med sjov og sved på panden.

Rigtige Mænd (Rig)
På holdet laver vi gymnastik på gulv hvor vi får sved på panden og pulsen op. En times sjov træning hvor stemningen er hyggelig og uformel hvor alle herre kan være med.

Zumba (Zum)

Zumba "Join the Party - Ditch the Workout". Som mottoet angiver skal vi lave motion, men i en form, så det føles som en fest. Zumba er en blanding af dans og fitness, hvor musikken er det bærende element for bevægelse af kroppen på en positiv & forfriskende facon. Vi får pulsen op, smilet på og humøret i top! Vi ses.

Hit Fit Dance kids (Hip)

Hvis du har lyst til at lære at danse hit fit dance og er du mellem 6 og 12 år så er det nye hold hit fit dance kids!! noget for dig!!

Vi skal lære at danse og have det rigtig sjovt imens vi gør det. Så har du lyst til at møde nye venner og blære dig i skolegården med dine nye seje trin og attitude så skynd dig at få dine forældre til at melde dig ind på holdet så du kan komme i gang og bliv en mega sej danser.

Strong (STR)
STRONG køres primært som en Stong By Zumba time, der er HITT træning /High Intens Tempo Training, hvor der lægges stor vægt på at musikken er i SYNC med træningen/øvelserne. Timen er bygget op over 4 moduler/kvadranter med bevægende og styrkende øvelser, hvor intensiteten stiger gradvist gn. de første 3.
De kaldes: Q1_IGNITE  -  Q2_FIRE UP  -  Q3_PUSH YOU LIMIT (meget sigende for intensitet)
I den sidst kvadrant: Q4_FLOORPLAY laves styrkende øvelser på måtte for hele kroppen, dog især core, altså kropstammen. Vi er godt brugte efter sådan en time, men også super seje -)

Hopperne 3-6 år (HOP)
Vi arbejder både med stimulere barnets fin og grov motorik.
Vi vil have sanglege, rytmik og baner.
Vi skal have sved på panden på den sjove måde!

Body Fit (BOF)
Holdet er for dig som gerne vil både motions og styrke træning. Til motions delen bruger vi stepbænke hvor vi får sved på panden til fed musik. Til styrke trænings delen bruger vi vægtstænger med individuel vægt på.
Holdet er både for unge piger og modne damer, som hygger sammen og griner med hinanden.
Tilmeld/Læs mere - (0)

YOGA (YOGA)
 Vi skal følges ad på en fælles rejse hvor vi udvikler og styrker, både vores sind og krop. Det er en lille pause fra hverdagen, som giver os muligheden for at fokusere på vores eget velværd og mærke efter hvordan vi har det.
Tilmeld/Læs mere - (0)

Hit Fit Dance (HFD)
Hit Fit Dance er for dig, der gerne bevæge dig til de største hits fra de sidste 70 år.  Hit Fit Dance tager udgangspunkt i musikken og den dansestil som var fremme på det givne tidspunkt. Der danses til rock´n roll, til 50-ernes rockede rytmer, Twist til 60-ernes Beatles, 70-ernes discotrin i bedste John Travolta stil, Pop og grandprix fest fra 80-erne, samt de mere moderne funk og showdance moves fra 00-erne og 10-erne. Hit Fit Dance er for alle alle aldre og niveauer, det er ikke nødvendig at kunne danse for at være med, bare en løst til at have en fest samtidig med at du får motion.